SchwimmflügaL
  Startseite
  nEwS
  Inselträume...
  Gästebuch

   seChief
   voi stupid...
   snow forever

http://myblog.de/swimwing

Gratis bloggen bei
myblog.de





brrrrr *shiva*

hey guys! ;D

also, zwecks erhaltung dieses blogs, habe ich mich entschlossen wieder mal was rein zu tippsln...

eiso i find jo des in prst woa jo gaunz interessant, i man, zu wissn wos uns bei der matura bevorsteht...
oba audererseits hot mi des ziemlich geschockt, weil sich das ziemlich arg und nach viel viel arbeit angehorcht hot....bis das ma moi so weit kummt und so...und de ganzen folien und sachen auf de ma achten muss...*seufz* aussadem fürcht i mi scho vor next johr. *schluck*

na, wos hobst ihr so für wochnendpläns?

digga kuss an olle, hob eich lüp!
28.6.06 19:29
 


bisher 1 Kommentar(e)     TrackBack-URL


wisper / Website (1.7.06 17:54)
der blog bleibt eh erhaltn!! herst!! jetzt hörts oba moi auf mid eichane grabesreden, hoit jo kana aus...

i find des in PRST ebenfois hort oba aundaraseits voi geil (eiso wos de ane do gmocht hod) najo scheiß auf matura, is erst in a poor johr..

genieß den augenblick
denn er kehrt nie mehr zurück

schens wochnend olleeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung